  • Data: 2008-01-12 23:33:27
    Temat: Re: Fundusze, inwestycjie, bzdury...
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2008-01-12, swen <n...@n...com> wrote:

    > Jestes wlascicielem tej grupy by decydowac sie na trolowanie?

    Znakomitej większości osób możnaby było racjonalnie i używając
    argumentów, pokazać czym się różni inwestowanie w fundusze od
    "oszczędzania" na lokatach.

    TWOIM celem jest WYŁĄCZNIE bicie piany tutaj. Ty nie przyszedłeś tu
    dyskutować, tylko pokazać jaki jesteś zajebisty i jaką to masz rację,
    bez patrzenia na jakiekolwiek argumenty.

    Jakbyś podszedł do tematu na poważnie, to zauważyłbyś, że są fundusze,
    które nie wykazały strat w ciągu zarówno miesiąca, dwóch jak i trzech.
    Jakbyś podszedł do tematu na powaznie, to byś przeanalizował statystyki
    tych funduszy, które istnieją na rynku już długo (np. 10 lat)
    i zaobserwował ich stopę zwrotu jak również zaobserwował jak sobie
    radzily w trudniejszych okresach. A Ty co robisz? Przychodzisz
    na grupę, rzucasz górnolotne hasła nie popierasz tego praktycznie
    niczym i wywołujesz awanturę.

    I teraz proszę powiedz mi dlaczego mam nie uważać Twojego zachowania za
    uprawianie trollingu?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl