    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Fundusze vs WIG
    Date: Sun, 15 May 2011 20:42:56 +0200

    root wrote:

    > No to pejcz w łapę i lejesz zarzadzającego przy każdej okazji.
    > A serio. Nie przejmuj się za bardzo bo nie ma zadnego zarzadzania. Fund
    > kupuje to co inne fundy a calosc dekoruje paroma obligacjami, żeby wahania
    > były mniejsze i trzyma sobie po wieczne czasy. Nic Ci sie nie stanie bo
    > nie ma zarzadzania wiec nie ma ryzyka pokusy. Pozostaje tylko ryzyko
    > rynkowe ale to juz Twoja glowa zeby wyplacic w odpowiednim momencie.

    To, że fundusz akcji kupuje obligacje to tylko Twoje przypuszczenie.
    Hipoteza, która wyciągnąłeś na podstawie obliczania rentowności. Potrafisz
    tę hipotezę czymś poprzeć? Nie wiem jaki fundusz akcji analizowałeś. Każdy
    fundusz działa w oparciu o statut. Statuty czystych funduszy akcji nie
    przewidują posiadania obligacji. Chyba powinieneś wymyślić inne uzasadnienie
    do swojej teorii bardziej trzymające się weryfikowalnych faktów. Jeżeli
    znalazłbyś obligacje w portfelu funduszu akcji wbrew statutowi to byłby
    powód by taki fundusz zamknąć z powodu nieprzestrzegania własnego statutu.