eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFunkcje karty dodatkowej - MilleRe: Funkcje karty dodatkowej - Mille
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Funkcje karty dodatkowej - Mille
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <5d372403$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <5d388187$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Wed, 24 Jul 2019 18:36:30 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.8.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5d388187$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 32
    Message-ID: <5d38890c$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.53.118.49
    X-Trace: 1563986188 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 523 80.53.118.49:55194
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:644036
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-07-24 o 18:04, cef pisze:
    > W dniu 2019-07-23 o 20:00, Dawid Rutkowski pisze:
    >> Skoro Tobie działa, to wyczyścćie apkom dane i zróbcie żony login na
    >> Twoim telefonie, Twój na żony i test krzyżowy.
    >> Wyjdzie, czy problem w karcie dodatkowej czy w szajsungu.
    >> Chyba że macie takie same ;>
    >> Jak nie to reklamacja - ja już przestałem w innej formie z bankami
    >> rozmawiać.
    >> Inna sprawa, że odpowiadają zwykle tak samo głupio ;>
    >>
    >> Teraz robię sobie jaja z mBąka - przetestowałem wniosek o KK, bo promo
    >> z wydaniem za darmo - i chcą pełną historię konta z ostatnich 6
    >> miesięcy. Wyśmiałem ich na mLinii, mieli dać znak analitykowi - dziś
    >> dzwonili, ale nie zdążyłem odebrać.
    >
    > Nie jest to takie proste. Telefony są różne.
    > Wykasowaliśmy aplikacje i zamieniliśmy się kartami SIM,
    > ale ani jeden ani drugi nie idzie. Aktywacja aplikacji nie jest obecnie
    > możliwa.
    > Podpytany konsultant myślał, że bedą szły SMS z systemu ale tam jest
    > widoczne, że
    > placenie właczone i mysli ze aplikację kazdy ma. Zasugerowano, żeby
    > poczekać 24h,
    >  bo może w systemie coś się musi uleżeć. Może się pokaże taka opcja.
    > Nie pali się - spróbujemy jutro

    Tzn chyba więcej danych jest kontrolowanych,
    bo jak zainicjowałem aktywację aplikacji na swoim telefonie
    ze swoją kartą, to idzie i SMS przychodzi.
    Musiały by byc czyste telefony chyba bez żadnych danych, logów itp
    żeby to sprawdzić.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1