  • Data: 2003-07-01 11:58:44
    Temat: Re: Fuzja prawna banków Nordea i LG Petro zakończona
    Od: "bwwald" <b...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bdrfih$jo0$1@topaz.icpnet.pl...
    > bdrc6j$1m6$...@f...man.torun.pl,

    > Moze skasuj cookie, a nuz pomoze?

    Nic to niestety nie dało. Nawet logowanie z innego systemu niż M$ również.
    Cały czas błąd o trwajacej już/jeszczej sesji. W końcu zadzwoniłem na ich
    infolinię. I tu pierwsze miłe zaskoczenie. Konsultantka poczatkowo próbowała
    mi coś mówić o bezpośrednim logowaniu, ale w końcu zrozumiała o co mi
    chodzi i skierowała mnie do konsultanta. Ten nie potrzebował nawet
    kilkadziesiąt sekund, aby również "wykapować" problem. Powiedział, że zaraz
    sprawdzi i postara sie to naprawić. Po kilku minutach mogłem się zalogować.
    Oczywiście była tam błędna informacja o ostatnim logowaniu ok. godz 13 (od
    8.30 nie mogłem sie poprawnie zalogować), ale wydaje, że teraz wszystko
    działa poprawnie. Podsumowując: "+" za szybkie naprawienie błędu od chwili
    zgłoszenia, "-" za powstanie błędu i przestroga na przyszłość dla innych,
    którzy chcieliby zbytnio testować ;)

    Waldek