  • Data: 2010-02-08 20:15:29
    Temat: Re: G7 darowało długi Haiti
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 8 Feb 2010 20:21:34 +0100, Valdi napisał(a):

    > http://www.pardon.pl/artykul/10666/polskie_voodoo_na
    _haiti_smierc_seks_i_czarna_bogini
    > ile w tym prawdy nie wiem. Oceń sam.

    No ładne rozwinięcie legendy, bez dokumentów źródłowych.
    Gdzieś w jakimś artykule czytałem, że wykreślili nas z konstytucji za to,
    że nasi kopacze dokopali w nogę haitańczykom ;)
    Bez jakichś dokumentów źródłowych (nie artykulików w prasie czy na
    portalach) będę to nadal traktował jako legendę.

    --
    Kojer