  • Data: 2011-12-05 22:29:45
    Temat: Re: GB szykuje ewakuacje
    Od: "konikpolny" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    to se kup zarcie przynajmiej nie zdechniesz z glodu. najlepiej zelazne
    racje, zeby sie nie zepsuly - nie bedzie problemu odkupywania - sam mozesz
    wcinac do oporu....co za ludzie... masz chyba jakis problem widze albo sie
    nudzisz skoro ladujesz taki wywod bezsensowny. przypomne ci sie za dwa
    tygodnie jak bedzie po sprawie dobra? zobaczymy na czyje wyjdzie. jak chcesz
    miec gwarancje to sobie kup polise...a nie - czekaj zaraz napiszez, ze co
    jak ubezpieczyciel padnie.
    ja nie tworze zadnych spiskowych teorii poprostu nie popadam w obled. to nie
    ja pisalem o jakichs przeksiegowaniach w naszych nie naszych bankach. i nie
    wyjezdzaj mi tu z tuskiem od razu bo bladzisz chlopie i to ostro i to nie
    wiesz nawet jak bardzo. ale rozumiem, ze tak zwolennicy socjalizmu robia -
    wszedzie szukaja tuska. normalnie mania jakas...najlepszy dowod na to zeby
    nie interesowac sie polityka
    ps. bede pisal jak bede chcial i nie bedziesz mi mowil jak mam to robic.
    jakbys nie zauwazyl 'nety' mam tez w dupie