  • Data: 2007-04-29 14:29:16
    Temat: Re: GE Money Bank - dlaczego unikac...
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    *piotr'ek* <p...@g...pl> napisał(a):

    > Raczej będzie odwrotnie - tzn. GE przejmie systemy BPH.
    > Tak na marginesie to sez@m powstał z rok PO połączeniu BPH z PBK.
    >
    > /*-+

    Pewno masz racje - pamietam ze po ktorejs z fuzji znikla formatka z klawiaturka, by
    pojawic sie ponownie po wlamaniach do systemu.
    Wydawalo mi sie, ze po fuzji PBK z BPH, ale widocznie cos nastepnego bylo.

    A co do systemu - naturalnie, ze zakladam, ze bedzie system BPH, tyle, ze jesli
    narzuca na niego produkty i zastosowania z Ge Money, to sam system to bedzie za
    malo zeby utrzymac klientow.
    Tak jak wycofalem sie do malego BPH we wstepnej czesci fuzji z PKOSA (gdy jeszcze
    bylo mozliwe przeniesc - co prawda z trudnosciami- konto do innego kawalka tego
    tworu), tak moge isc gdzie indziej, gdy nie bedzie mi odpowiadal efekt przemian w
    malym bph.