  • Data: 2007-04-29 14:48:13
    Temat: Re: GE Money Bank - dlaczego unikac...
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:slrnf38u54.55b.kjonca@bambus.kjonca...
    > Dnia Sun, 29 Apr 2007 04:46:13 -0500,
    > osoba podpisana: witek <w...@g...pl.invalid>
    > napisała:
    > [...]
    >
    > "Pieniądze powinny być wpłacane otrzymaniu przez klienta wyciągu i w
    > określonym tam terminie. Wpłata dokonana przed tym terminem wpływa
    > oczywiście na obniżenie salda zadłużenia, nie zwalnia jednak z obowiązku
    > terminowej spłaty wymienionej na wyciągu kwoty."
    >
    > Chyba rozumiem. Co nie zmienia faktu, że rzecznik GE się nie popisał.

    Czemu rzecznik GE?
    O to co rzecznik Ge powiedział;
    "Spłata zadłużenia z tytułu kredytu odnawialnego, na który została zawarta
    umowa, powinna następować na podstawie przesyłanych w każdym miesiącu przez
    nasz bank wyciągów - informuje Marta Surowiec, rzecznik GE Money Banku. -
[...]
    "

    Dalej jest:
    "
    GE Money Bank zapewnił jednak, że w związku z tym, że mąż pani Barbary po
    raz pierwszy jest klientem banku i po raz pierwszy składa reklamację,
    dokonane wpłaty zostaną zaliczone jako uregulowanie wymaganych miesięcznych
    rat, a opłata za nieterminową spłatę zostanie anulowana.
    "

    I w którym miejscu rzecznik sie nie popisał?
    Nie dość, że uznali im wpłatę przed terminem jak wpłatę to rzecznik jeszcze
    w bardzo prosty sposób tłumaczy na czym polega spłata linii kredytowej.
    Przypomnę, że linia kredytowa w GE to jest wydana karta kredytowa.
    Wszyscy czepiają się zwrotu że wpłata ma nastepować w "okreslonym przez
    bank terminie".
    A skąd wiecie jak ten termin jest określony. A może w postaci. "w ciągu 14
    dni od dnia otrzymania wyciągu".

    Jak tak bardzo się czepiacie, to "w okreslonym terminie" musicie spłacać
    zadłuzenie wszystkich kart wystawionych przez wszystkie banki i nikt z tego
    afery nie robi.

    Nabrać natomiast dał się facet z Federacji konsumentów.

    > Ale ja w artykule nie widzę nic o kartach kreydytowych, tak nawiasem
    > mówiąć (choć z zacytowanego fragmentu wynika, że mechanizm podobny)

    Ależ GE wystawił kartę kredytową. Bo tak on działa.