  • Data: 2007-04-29 21:08:22
    Temat: Re: GE Money Bank - dlaczego unikac...
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "K. M" <d...@o...pl> wrote in message
    news:f131ac$2lk$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > <cut>
    > a kiedy bank wie czy wyciąg otrzymałem 10 czy 15 dnia miesiąca,
    > poczta-polska działa jak działa, no chyba że bank wysyła te wyciągi listem
    > poleconym bądź za potwierdzeniem odbioru.

    jesli tak sobie okresli termin, to dobrze by było, żeby wiedział kiedy
    klient dostał wyciąg do reki.
    Równie dobrze moze określic, że ciągu dwóch tyogdni od zakończenika okresu
    rozliczeniowego, lub podac konkretna datę i tak własnie najczęściej się
    dzieje.
    na wyciągu jest konkretna data, do kiedy należy wpłacić pieniądze. Muszą się
    ona znaleźć na koncie pomiędzy zakończeniem okresu rozliczeniowego a datą na
    wyciągu. Ani wcześniej, ani później.