eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGE Money Bank - dramatRe: GE Money Bank - dramat
  • Data: 2009-12-15 22:25:33
    Temat: Re: GE Money Bank - dramat
    Od: "Krzysiek Supera" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Jacek Kalinski" <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnhig0mi.4h7.jacek_kal@nntp.dyski.one.pl...
    >W artykule <hg8srm$f49$1@news.onet.pl>, Krzysiek Supera napisał(a):
    >
    >> została jakaś kwota do uregulowania - jest jakaś transakcja za 48 zł i
    >> kilka
    >> groszy. Wpłacam więc 49 dla świętego spokoju i wysyłam faksem
    >> wypowiedzenie
    >> umowy z prośbą o potwierdzenie zakończenia współpracy.
    >> Mijają 2 tygodnie, bank jednak stwierdza, bez reakcji na moje pismo, że
    >> jeszcze mam im oddać 1,19.
    >
    > Bo pewnie jest miesięczny okres wypowiedzenia, a nie uwzględniłeś
    > zapłacenia za prowadzenie konta/karty/whatever na przyszły miesiąc.

    Właśnie po to dzwoniłem do nich, żeby upewnić się, co muszę zrobić, żeby
    zakończyć z nimi współpracę. Czy ja mam sobie liczyć, ile jeszcze mi wejdzie
    opłat po dacie złożenia wypowiedzenia?

    A po drugie - mimo mojej prośby o potwierdzenie, nie dostałem żadnej
    odpowiedzi / żadnego telefonu z obsługi klienta.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1