eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGE Money Bank - dramatRe: GE Money Bank - dramat
  • Data: 2009-12-16 07:07:40
    Temat: Re: GE Money Bank - dramat
    Od: Michal_Ko <m...@n...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Krzysiek Supera pisze:
    > GE Money Bank - jednym słowem dramat.
    >
    > Chcę rozwiązać z tymi typami umowę, dzwonię więc, żeby podali, czy nie
    > została jakaś kwota do uregulowania - jest jakaś transakcja za 48 zł i
    > kilka
    > groszy. Wpłacam więc 49 dla świętego spokoju i wysyłam faksem wypowiedzenie
    > umowy z prośbą o potwierdzenie zakończenia współpracy.
    > Mijają 2 tygodnie, bank jednak stwierdza, bez reakcji na moje pismo, że
    > jeszcze mam im oddać 1,19.

    To bardzo podejrzane, ponieważ zgodnie z zasadami tego banku, jeśli
    zalegość którejkolwiek ze stron umowy nie przekracza 10zł to nie ma
    obowiązku wpłacania takiej kwoty.

    > Nie chodzi o tą złotówkę, być może ją słusznie za coś naliczyli (choć nie
    > wiem jeszcze za co i wydaje mi się, że mimo mojego wypowiedzenia z
    > listopada, naliczyli mi opłatę za grudzień).

    U mnie, w momencie wypowiadania umowy, "doradca" podał kwotę co do
    złotówki, jaką mam wpłacić, zastrzegł jednak, że może powstać dodatkowa,
    niewielka zaległość i dostanę informację listem. W terminie około 30 dni
    od wypowiedzenia dostałem potwierdzenie zamknięcia KK oraz informację,
    że zalegam też coś koło 1zł, ale nie muszę tego zobowiązania (ponieważ
    jest mniejsze niż 10zł) regulować.

    >
    > - kontakt z ich strony zerowy
    > - beznadziejna infolinia (do tego czynna do 20:00)

    Ja wszystko załatwiłem jedną krótką wizytą w oddziale- w sumie
    pozytywnie. Tobie też polecam oddział.

    --
    Michał

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1