eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGE Money Bank - dramatRe: GE Money Bank - dramat
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!newsfeed01.sul.t-online.d
    e!t-online.de!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.news.
    neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Michal_Ko <m...@n...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: GE Money Bank - dramat
    Date: Wed, 16 Dec 2009 08:07:40 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 46
    Message-ID: <hga1ke$h2p$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <hg8srm$f49$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ggq10.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1260947918 17497 83.12.172.10 (16 Dec 2009
    07:18:38 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Dec 2009 07:18:38 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (X11/20090817)
    In-Reply-To: <hg8srm$f49$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:512208
    [ ukryj nagłówki ]

    Krzysiek Supera pisze:
    > GE Money Bank - jednym słowem dramat.
    >
    > Chcę rozwiązać z tymi typami umowę, dzwonię więc, żeby podali, czy nie
    > została jakaś kwota do uregulowania - jest jakaś transakcja za 48 zł i
    > kilka
    > groszy. Wpłacam więc 49 dla świętego spokoju i wysyłam faksem wypowiedzenie
    > umowy z prośbą o potwierdzenie zakończenia współpracy.
    > Mijają 2 tygodnie, bank jednak stwierdza, bez reakcji na moje pismo, że
    > jeszcze mam im oddać 1,19.

    To bardzo podejrzane, ponieważ zgodnie z zasadami tego banku, jeśli
    zalegość którejkolwiek ze stron umowy nie przekracza 10zł to nie ma
    obowiązku wpłacania takiej kwoty.

    > Nie chodzi o tą złotówkę, być może ją słusznie za coś naliczyli (choć nie
    > wiem jeszcze za co i wydaje mi się, że mimo mojego wypowiedzenia z
    > listopada, naliczyli mi opłatę za grudzień).

    U mnie, w momencie wypowiadania umowy, "doradca" podał kwotę co do
    złotówki, jaką mam wpłacić, zastrzegł jednak, że może powstać dodatkowa,
    niewielka zaległość i dostanę informację listem. W terminie około 30 dni
    od wypowiedzenia dostałem potwierdzenie zamknięcia KK oraz informację,
    że zalegam też coś koło 1zł, ale nie muszę tego zobowiązania (ponieważ
    jest mniejsze niż 10zł) regulować.

    >
    > - kontakt z ich strony zerowy
    > - beznadziejna infolinia (do tego czynna do 20:00)

    Ja wszystko załatwiłem jedną krótką wizytą w oddziale- w sumie
    pozytywnie. Tobie też polecam oddział.

    --
    Michał

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1