eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGE Money - refleksjaRe: GE Money - refleksja
  • Data: 2005-04-20 05:34:56
    Temat: Re: GE Money - refleksja
    Od: "Mirek Woś" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    gollum <n...@u...pl> napisał(a):

    > > Co o tym sadzicie?
    >
    > Zaraz zaraz... O co ci chodzi? Podpisałeś umowe gdzie miałeś jasno
    > określone, że na czas trwania kredytu musisz mieć zabezpieczoną lokatę
    > na taką i taką kwotę. A teraz masz wielkie pretensje, że bank nie chce
    > zmienić tych warunków?! Spłać kredyt w 100% - dostaniesz zwrot lokaty.
    > Jeśli nie spłacisz, NIE MASZ PRAWA domagać się odblokowania tej lokaty.
    > Możesz conajwyżej prosić, co też uczyniłeś. Ale bank nie ma obowiązku
    > przyjąć Twojej prośby i to właśnie zrobił. Co w tym dziwnego?

    Dziwny jest sposob komunikacji z klientem. Otoz odpowiedz 'nie, bo tak jest w
    umowie' conajmniej mnie nie satysfakcjonuje. Nie wiem czy w swoim zyciu
    zawodowym masz do czynienia z zawieraniem umow, ale mozesz sobie to odniesc do
    tego, ze Twoj klient, z ktorym wspolpracujesz jakis czas z jakichs powodow
    proponuje zmiane warunkow wspolpracy. A Ty argumentujesz, ze nie bo nie. Do
    tego jestes na tyle wazny, ze Twoj klient rozbija sie tylko o recepcje.
    Oczywiscie masz prawo (czego ww. bankowi nie odmawialem), ale zapewniam Cie,
    ze wowczas taki klient predzej czy pozniej zrezygnuje ze wspolpracy z Toba. Co
    tez i ja zamierzam uczynic. Natomiast moim postem chcialem sie podzielic
    refleksja na temat obslugi klienta w tym banku.
    Pozdrawiam i zycze powodzenia we wspolpracy z bankami.
    Mirek Wos

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1