eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGE Money - refleksjaRe: GE Money - refleksja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Mirek Woś" <n...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: GE Money - refleksja
    Date: Wed, 20 Apr 2005 05:34:56 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 27
    Message-ID: <d44pm0$2re$1@inews.gazeta.pl>
    References: <d418h9$b5h$1@inews.gazeta.pl> <d42c38$5an$1@news.ats.pl>
    NNTP-Posting-Host: aop158.internetdsl.tpnet.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1113975296 2926 172.20.26.240 (20 Apr 2005 05:34:56 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 20 Apr 2005 05:34:56 +0000 (UTC)
    X-User: nicos
    X-Forwarded-For: 172.20.6.61
    X-Remote-IP: aop158.internetdsl.tpnet.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:344999
    [ ukryj nagłówki ]

    gollum <n...@u...pl> napisał(a):

    > > Co o tym sadzicie?
    >
    > Zaraz zaraz... O co ci chodzi? Podpisałeś umowe gdzie miałeś jasno
    > określone, że na czas trwania kredytu musisz mieć zabezpieczoną lokatę
    > na taką i taką kwotę. A teraz masz wielkie pretensje, że bank nie chce
    > zmienić tych warunków?! Spłać kredyt w 100% - dostaniesz zwrot lokaty.
    > Jeśli nie spłacisz, NIE MASZ PRAWA domagać się odblokowania tej lokaty.
    > Możesz conajwyżej prosić, co też uczyniłeś. Ale bank nie ma obowiązku
    > przyjąć Twojej prośby i to właśnie zrobił. Co w tym dziwnego?

    Dziwny jest sposob komunikacji z klientem. Otoz odpowiedz 'nie, bo tak jest w
    umowie' conajmniej mnie nie satysfakcjonuje. Nie wiem czy w swoim zyciu
    zawodowym masz do czynienia z zawieraniem umow, ale mozesz sobie to odniesc do
    tego, ze Twoj klient, z ktorym wspolpracujesz jakis czas z jakichs powodow
    proponuje zmiane warunkow wspolpracy. A Ty argumentujesz, ze nie bo nie. Do
    tego jestes na tyle wazny, ze Twoj klient rozbija sie tylko o recepcje.
    Oczywiscie masz prawo (czego ww. bankowi nie odmawialem), ale zapewniam Cie,
    ze wowczas taki klient predzej czy pozniej zrezygnuje ze wspolpracy z Toba. Co
    tez i ja zamierzam uczynic. Natomiast moim postem chcialem sie podzielic
    refleksja na temat obslugi klienta w tym banku.
    Pozdrawiam i zycze powodzenia we wspolpracy z bankami.
    Mirek Wos

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1