-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Mirek Woś" <n...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: GE Money - refleksja
Date: Wed, 20 Apr 2005 05:34:56 +0000 (UTC)
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 27
Message-ID: <d44pm0$2re$1@inews.gazeta.pl>
References: <d418h9$b5h$1@inews.gazeta.pl> <d42c38$5an$1@news.ats.pl>
NNTP-Posting-Host: aop158.internetdsl.tpnet.pl
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1113975296 2926 172.20.26.240 (20 Apr 2005 05:34:56 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 20 Apr 2005 05:34:56 +0000 (UTC)
X-User: nicos
X-Forwarded-For: 172.20.6.61
X-Remote-IP: aop158.internetdsl.tpnet.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:344999
[ ukryj nagłówki ]gollum <n...@u...pl> napisał(a):
> > Co o tym sadzicie?
>
> Zaraz zaraz... O co ci chodzi? Podpisałeś umowe gdzie miałeś jasno
> określone, że na czas trwania kredytu musisz mieć zabezpieczoną lokatę
> na taką i taką kwotę. A teraz masz wielkie pretensje, że bank nie chce
> zmienić tych warunków?! Spłać kredyt w 100% - dostaniesz zwrot lokaty.
> Jeśli nie spłacisz, NIE MASZ PRAWA domagać się odblokowania tej lokaty.
> Możesz conajwyżej prosić, co też uczyniłeś. Ale bank nie ma obowiązku
> przyjąć Twojej prośby i to właśnie zrobił. Co w tym dziwnego?
Dziwny jest sposob komunikacji z klientem. Otoz odpowiedz 'nie, bo tak jest w
umowie' conajmniej mnie nie satysfakcjonuje. Nie wiem czy w swoim zyciu
zawodowym masz do czynienia z zawieraniem umow, ale mozesz sobie to odniesc do
tego, ze Twoj klient, z ktorym wspolpracujesz jakis czas z jakichs powodow
proponuje zmiane warunkow wspolpracy. A Ty argumentujesz, ze nie bo nie. Do
tego jestes na tyle wazny, ze Twoj klient rozbija sie tylko o recepcje.
Oczywiscie masz prawo (czego ww. bankowi nie odmawialem), ale zapewniam Cie,
ze wowczas taki klient predzej czy pozniej zrezygnuje ze wspolpracy z Toba. Co
tez i ja zamierzam uczynic. Natomiast moim postem chcialem sie podzielic
refleksja na temat obslugi klienta w tym banku.
Pozdrawiam i zycze powodzenia we wspolpracy z bankami.
Mirek Wos
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 20.04.05 21:03 Zbigniew
Najnowsze wątki z tej grupy
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
Najnowsze wątki
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże