  • Data: 2005-11-16 09:04:38
    Temat: Re: GE money - kredyt mieszkaniowy w CHF
    Od: Magda <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Proponuję Fortis Bank
    http://www.fortisbank.com.pl/
    oprocentowanie od 4.11.2005 - 1,99% nawet do 100% wartosci nieruchomosci
    generalnie nie wymagaja calej tony dokumentow,jak w innych bankach, co z
    mojego punktu widzenia jest duzym plusem, rozpatrzenie wniosku
    kredytowego trwa min. 2 tyg
    zlozylam wniosek w fortisie, na razie nie widze minusow, mysle ze
    pojawia sie na etapie umowy, z ktora zawsze wiaza sie kwestie sporne
    odradzam zdecydowanie DOM Bankoraz wszelkich posrednikow kredytowych (z
    doswiadczenia)

    Powodzenia
    M.