  • Data: 2005-11-16 16:12:03
    Temat: Re: GE money - kredyt mieszkaniowy w CHF
    Od: "ewela" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ze zdolnością raczej nie powinno być problemów, także dwie osoby umowa o
    > pracę na czas nieokreślony,  zastanawiam się raczej nad konkurencyjnością
    > oferty.

    GE jest ok, nie mają złej oferty, tyle, że klienci skarżą się na obsługę
    posprzedazową -wszystko trzeba załatwiać przez centralę.

    >waro tez popytać w takich bankach jak Kredyt Bank, Raiffeisen, Nordea, BPH -
    jeżeli jest na to oczywiscie czas

    obecnie jest normalną sytuacja, ze klienci długo czekają na rozpatrzenie
    wniosków kredytowych - przeżywamy w tym momenciu boom hipoteczne a banki nie
    nadążaja z obsługą

    tam, gdzie kredytów jest bardzo dużo jest coraz gorzej z doradcami - sa
    przemeczeni i już nie mają siły obsługiwać klientów - standard - ja bym im
    wybaczyła