    From: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [GETIN] Zmiana TOiP & kara za zamknięcie kont(a)
    Date: Mon, 24 Aug 2009 20:53:28 +0200

    "MarekZ" news:h6umra$qpg$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > A niech sobie debetują rachunek do woli i na zdrowie. Któryś bank mi tak
    > kiedyś debetował rachunek, nie pamiętam który, Multi albo BPH. Miałem to
    > kompletnie gdzieś, bo miałem w ręku kopię wypowiedzenia. Po pewnym czasie
    > zniknął ten rachunek i tyle go widziano.

    Ehhh. Tak czytam to co piszecie i dochodzę do wniosku, że instytucje banków
    w PL to zalegalizowane skur...yństwo. Ja już sam nie wiem czy spędzenie na
    zachodzie dobrych kilkunastu lat tak wypatrzyło moje spojrzenie na świat, że
    to co widzę w Polsce tak mnie szokuje, oburza i złości czy po prostu tak to
    jest skonstruowane - instytucja może wszystko, klient nie może nic.
    Dochodzę do wniosku (może jest on błędny), że chyba najrozsądniej będzie po
    prostu przelać te kilka kawałków, które się tam znajduje na inne konto i
    spokojnie odczekać do stycznia przyszłego roku, aby bez żadnych ceregieli i
    konsekwencji zamknąć konto w Getinie. A pomyśleć, że wcale bym tego nie
    robił gdy by bank nie zmieniał reguł, na które się umawialiśmy... - to tak
    jak by zmieniać % na lokacie ze stałym oprocentowaniem w trakcie jej
    trwania. No nic - długa droga przede mną aby na nowo zaakceptować polską
    rzeczywistość - jeżeli w ogóle mi się to kiedyś uda. :)

    Pozdrawiam w ten przyjemny wieczór (mimo dość smutnej dyskusji) :)