  • Data: 2009-08-24 19:19:12
    Temat: Re: [GETIN] Zmiana TOiP & kara za zamknięcie kont(a)
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MarekZ" news:h6uns4$rmc$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Prawdopodobieństwo tego, że Getin będzie chciał od ciebie 50 albo 100 zł
    > jest znikome. Więc bez histerii. ;-) To że mnie któryś bank debetował
    > rachunek to była jakaś techniczna kwestia, a nie kwestia tego, że bank
    > sądził, że mu się należą te środki.

    Zatem podsumujmy - standardowo zamykając konto przez upływem roku od jego
    założenia bank zgodnie z obowiązującą TOiP, skasuje mnie na 50 zł (w nowej
    TOiP na 100 zł). Nie godząc się na nową TOiP mogę bez żadnej kary finansowej
    zamknąć dotychczasowe konto, mimo że posiadam je krócej niż 12 miesięcy?

    > Idź i normalnie zamknij rachunek w Getinie skoro chhcesz to zrobić.
    Polskie
    > banki naprawdę nie są takie złe.

    Jeszcze nie otrzymałem listu. Jeżeli tylko znajdę go w skrzyncę, napewno
    udam się do oddziału.
    Nie ukrywam jednak, że trochę mi się odechciewa wizyty u nich - szczególnie
    po przeczytaniu waszych postów i rozmową z betonem a'la blondynka z
    infolinii. Z drugiej jednak strony zawsze byłem, jestem i chyba zawsze będę
    cięty na pazerność różnych instytucji (nie tylko finansowych) i zmienianie
    reguł w trakcie trwania gry.

    > Wypaczyło!! ;-)

    Sam widzisz jak mnie ta sytuacja wkurzyła, a raczej trzy blondyny, z którymi
    miałem "przyjemność" sobie konwersować, w ramach darmowych minut ;)
    Jeszcze raz przepraszam.