eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[GETIN] Zmiana TOiP & kara za zamknięcie kont(a)Re: [GETIN] Zmiana TOiP & kara za zamknięcie kont(a)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [GETIN] Zmiana TOiP & kara za zamknięcie kont(a)
    Date: Mon, 24 Aug 2009 21:25:23 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 20
    Message-ID: <h6upfd$grl$1@news.onet.pl>
    References: <h6uhs2$5p7$1@news.interia.pl> <h6ujbj$oaj$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <h6uj8t$7d7$1@news.interia.pl> <h6ukj7$p1f$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <h6uk5a$8e2$1@news.interia.pl> <h6uld1$png$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <h6ulhe$a3p$1@news.interia.pl> <h6umra$qpg$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <h6umfv$b6o$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: inet20907ni-0.nat.umts.dynamic.eranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1251141933 17269 213.158.199.80 (24 Aug 2009 19:25:33 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 24 Aug 2009 19:25:33 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <h6umfv$b6o$1@news.interia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:499200
    [ ukryj nagłówki ]

    Valdi.Pavlack pisze:
    > Ehhh. Tak czytam to co piszecie i dochodzę do wniosku, że instytucje banków
    > w PL to zalegalizowane skur...yństwo. Ja już sam nie wiem czy spędzenie na
    > zachodzie dobrych kilkunastu lat tak wypatrzyło moje spojrzenie na świat, że
    > to co widzę w Polsce tak mnie szokuje, oburza i złości czy po prostu tak to
    > jest skonstruowane - instytucja może wszystko, klient nie może nic.

    Mnie wystarczą zawsze 2 tyg w Holandii/Niemczech żebym przez pierwsze
    dni po powrocie PL miał depresyjną grypę :)

    > Pozdrawiam w ten przyjemny wieczór (mimo dość smutnej dyskusji) :)

    Osobiście żadnych patologicznych sytuacji z bankami nie miałem i zawsze
    kończyło się najwyżej na reklamacji. W centralach pracują rozsądni
    ludzie, którzy znają się na rzeczy dlatego też preferuję załatwiać
    sprawy pisemnie olewając panienki z okienka albo partyline.


    --
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1