eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[GETIN] Zmiana TOiP & kara za zamknięcie kont(a)Re: [GETIN] Zmiana TOiP & kara za zamknięcie kont(a)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [GETIN] Zmiana TOiP & kara za zamknięcie kont(a)
    Date: Mon, 24 Aug 2009 21:31:38 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 27
    Message-ID: <h6upr4$iml$1@news.onet.pl>
    References: <h6uhs2$5p7$1@news.interia.pl> <h6ujbj$oaj$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <h6uj8t$7d7$1@news.interia.pl> <h6ukj7$p1f$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <h6uk5a$8e2$1@news.interia.pl> <h6uld1$png$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <h6ulhe$a3p$1@news.interia.pl> <h6umra$qpg$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <h6umfv$b6o$1@news.interia.pl> <h6uns4$rmc$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <h6up5e$29s9$1@opal.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: inet20907ni-0.nat.umts.dynamic.eranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1251142309 19157 213.158.199.80 (24 Aug 2009 19:31:49 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 24 Aug 2009 19:31:49 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <h6up5e$29s9$1@opal.icpnet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:499203
    [ ukryj nagłówki ]

    RobertS pisze:
    > jak zrobisz to przed 1.09 (wejście kontrowersyjnego TOiP) to nikt od
    > Ciebie kasy za zamknięcie nie będzie chciał...i cała ta dyskusja nie
    > będzie potrzebna

    A jak zrobi to 02.09.2009 r. ? Przecież zawsze jest określony termin, w
    którym można nie wyrazić zgody na wprowadzane przez bank zmiany.
    Oczywistym jest, że jeśli wypowiedzenie następuje w ww. terminie z
    powodu braku akceptacji zmian, to nie bardzo jest podstawa abyśmy
    odpowiadali na podstawie nowych reguł.

    Inna kwestia to jak w PRAKTYCE zachowa się bank.

    Swojego czasu (tyle, że to inne podwórko) różni operatorzy komórkowi
    straszyli klientów karami umownymi (w tym pisemnie) za wypowiedzenie
    umowy z powodu zmiany regulaminów. Oczywiście było to działanie bez
    podstawy prawnej ale ilu zmiękło ?

    W Polsce bardzo często zastrasza się klienta w imię zasady duży może
    więcej. O ile taki przedsiębiorca niewiele ryzykuje o tyle, klient może
    mieć spore problemy np. bank wpisze kogoś negatywnie do BIK, kogo
    obchodzi czy wpis jest słuszny czy nie ? Słyszałeś kiedyś aby bank
    poniósł jakąkolwiek odpowiedzialność za taki nieprawdziwy wpis ?


    --
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1