  • Data: 2009-04-30 13:56:09
    Temat: Re: GETIN - kolejny bank podnosi opłaty
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:gtca8n$tgu$2@news.onet.pl...

    > Przecież nie można mieć KK AQ nie posiadając konta AQ.

    Tak? Hehe... to byl tez jeden z powodow dla ktorego jednak zdecydowalem sie
    na wypowiedzienie. W warunkach rozwiazania umowy rachunku jest wyraznie
    napisane, ze rozwiazanie umowy rachunku nie ma wplywu na reszte swiadczonych
    uslug. Tak wiec nie maga mi zabrac karty... moga co najwyzej zmienic mi na
    inna przy jej odnowieniu :). Jak mi ja zamkna to na pewno bede reklamowal,
    jesli jest sprzecznosc w umowach/regulaminach to musza rozstrzygnac to na
    korzysc klienta :). Nawet nie mam przypisanej karty do AQ tylko do konta
    technicznego...

    MK