eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGETINONLINE - co za debil robil ten systemRe: GETINONLINE - co za debil robil ten system
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "zlotowinfo" <u...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: GETINONLINE - co za debil robil ten system
    Date: Thu, 30 Dec 2010 19:52:23 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 21
    Message-ID: <ifikd5$m3v$1@inews.gazeta.pl>
    References: <ifi2oj$sir$1@inews.gazeta.pl> <ifijht$8i9$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-45-115-26.sta.asta-net.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1293735141 22655 77.45.115.26 (30 Dec 2010 18:52:21 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 30 Dec 2010 18:52:21 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <ifijht$8i9$1@news.onet.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.1.7600.16543
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-User: zlotowinfo
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:543538
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Damian News" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ifijht$8i9$1@news.onet.pl...
    >
    > Użytkownik "Kotlet" <K...@n...eu> napisał w wiadomości
    > news:ifi2oj$sir$1@inews.gazeta.pl...
    >> Nie wiem czy osoby związane z getinem czytaja te grupe ale
    >> jezeli tak to niech raczą zlecic naprawe ich systemu, a
    >> konkretnie moment przelicania sald. Po zalogowaniu musze 3
    >> krotnie (czasem po 2 kliknieciu reaguje) kliknąc na zakladke
    >> konta by mi przeliczyl kase dostepna na koncie, jest to bardzo
    >> uciazliwe jezeli tych przelewow przychodzi dziennie po kilka,
    >
    > Ty się ciesz że po kilku kliknięciach stany Ci się odświeżają.
    >
    > W Openie to przez ponad tydzień miały stare stany i klikanie nie
    > pomagało. Dopiero telefon i odświeżenie profilu prze konsultanta
    > pomogło.
    >

    potwierdzam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1