  • Data: 2007-01-14 17:17:06
    Temat: Re: GIODO sprawdzi mBank
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 14 Jan 2007 01:15:41 +0100, Huckleberry napisał(a):

    > Ok, ale w zabezpieczeniach wewnątrzbankowych, a nie w hasłach jednorazowych.
    > pozdrawiam

    A czy hasła jednorazowe nie należą do systemu zabezpieczeń mBanku?
    System zabezpieczeń powinien tworzyć spójna całość i jeśli w jakiejś
    części systemu jest dziura, to nie można twierdzić, że system jest
    dobry, bo "dziura dotyczy tylko jakiejś jego części, a nie całości".
    Czy masz pewność, że do tych kradzieży doszłoby także wtedy, gdyby na
    koncie eMax-Plus obowiązywały hasła jednorazowe?
    Poza tym, zadziwiający jest brak konsekwencji ze strony mBanku:
    Do likwidacji zwykłej lokaty jest potrzebne hasło jednorazowe, a do
    likwidacji "lokaty a-vista" (bo tak mBank kwalifikuje konto eMax-Plus)
    już tego hasła nie potrzeba!
    Dla mnie brak tych haseł kojarzy się jednoznacznie z chęcią do
    inkasowania po 5 zł od każdego dodatkowego przelewu z konta, znacznie
    mocniejszą od deklarowanej dbałości o bezpieczeństwo środków klienta na
    koncie.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof