  • Data: 2012-03-19 19:25:33
    Temat: Re: GO + Open znow sie wysilaja
    Od: "Konfabulator" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krystek <s...@k...art.pl> napisał(a):

    > Przypomina mi si=EA komiks polityczny z tygodnika "Polityka": Najwi=EAksz=
    > e=20
    > emerytury dostan=B1 ci, kt=F3rzy b=EAd=B1 pracowali a=BF do =B6mierci.

    Zapominacie o najważniejszej sprawie. Oprocentowanie 9% brutto jest możliwe
    tylko w zestawie z CO NAJMNIEJ dwoma pakietami regularnego oszczędzania.
    Wyjście z któregoś z produktów automatycznie cofa oprocentowanie promocyjne.
    Pomijam, że te plany to piękne produkty do umaczania w nich jeleni. Nikt,
    nigdy na nich nie zarobił nic, a wpłacać trzeba co miesiąc przez kilkadziesiąt
    lat.