  • Data: 2011-05-24 21:21:43
    Temat: Re: GRECJA na skraju bankructwa!!!!
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    Q napisał(a) w wiadomości: ...

    >To co bylo nieuniknione - powrot do drachmy
    >i powolny rozpad strefy euro.

    Któryś z niemieckich ekonomistów nawet przyznał, że powrót Grecji
    do drachmy byłaby "mniejszym złem". Przy drożejącej Chorwacji
    byłaby to coraz ciekawsza alternatywa na wakacje.
    Niestety EUR to projekt polityczny, a przynajmniej kwestia prestiżu
    i ambicji. Będą się trzymać niczym pijany ściany i wolą dopłacić
    do Grecji niż przyznać do porażki.

    >Wybralem wszystko co sie da i zainwestowalem w cukier.

    A w drożdże?

    Arek