  • Data: 2010-06-22 12:12:34
    Temat: Re: Gajowy juz wypelnia obietnice wyborcze
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    skippy wrote:

    > Olechowski - wybieram swój dobrobyt.
    > Zasadniczo od zawsze.

    Nic w tym nadzwyczajnego. Wszyscy to robią od zawsze. Zdarza się, że swój
    dobrobyt budują kosztem innych ale to w przyrodzie nagminne zjawisko. Przy
    czym to moja ocena. Bo ja czuje się wykorzystywany przez biurokrację. Ale
    skoro ciągle rośnie to widać większości to odpowiada. Jeżeli to cecha
    społeczna to koniec jest smutny. Największe państwo europejskie wywinęło się
    przez przerost biurokracji. Cesarstwo Rzymskie, a potem jego część
    Bizancjum. Doszło do tego mimo, że nie było tam demokracji tylko jak
    najbardziej jednowładctwo. Oceniam, że biurokracja to swoisty nowotwór
    społeczny, który z czasem zabija to społeczeństwo i samego siebie. Dochodzi
    do bankructwa państwa, chwilowego oczyszczenia i biurokracja znów zaczyna
    swój cykl wzrostowy do kolejnej zapaści. Żadna gospodarka tego nie wytrzyma.
    Na żywo mamy teraz to zjawisko w Grecji.