  • Data: 2008-10-20 15:24:54
    Temat: Re: Gdzie dostane kredyt hipoteczny na 100% wart. nier.?
    Od: KubaS <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Paź, 14:55, sorden <s...@w...pl> wrote:

    > Procedura kredytowa trwa okolo miesiaca. Pytanie czy w tym czasie rowniez i
    > ten bank nie zmieni sobie warunkow...
    >
    > --
    > in

    Sukces naszego banku wydłużył nie tak dawno temu czas weryfikacji
    wniosku kredytowego, lecz między innymi dzięki zakończonym powodzeniem
    zmianom wprowadzonym przez centralę, uległ on obniżeniu.

    Na temat potencjalnych zmian warunków mogę od siebie powiedzieć tylko
    tyle że już zostały mocno zaostrone, lecz My zawsze mieliśmy
    restrykcyjne warunki.
    Mam nadzieję że dzięki temu dalsze obostrzenia nie okażą sie konieczne
    ze względu na wysoką "jakość" klientów.

    Pozdrawiam
    Kuba
    0 600 337 449