  • Data: 2015-01-07 20:14:47
    Temat: Re: Gdzie korzystny leasing auta?
    Od: " 666" <...@...6> szukaj wiadomości tego autora

    Znajomy bardzo zachwalał zakup leasingowy Toyoty, no ale nie każdy lubi tę markę.
    Nie chodzi o wzięcie kredytu, bo firma ma finansowanie własne i kredytu na autko by
    nie potrzebowała (no chyba, że bardzo tani na
    poziomie powiedzmy hipotecznego 2%-3%), ale o unikanie zamrażania kapitału w środkach
    trwałych (a praktycznie nietrwałych jak auto).
    Ciekawią mnie też koszty poboczne leasingu, jak obowiązkowe ubezpieczenie AC, co może
    zjadać większość zysku z tej formy posiadania
    auta.
    Rzuć nazwami kilku spółek leasingowych córek bankowych ;-)

    -----
    > W spółkach leasingowych :)
    > Zazwyczaj najdrożej i nie do negocjacji miałem u dealera.
    > Najtańsze opcje wychodziły mi zawsze w spółkach córkach bankowych, załatwiane
    bezpośrednio, w siedzibie finansującego, w rozmowach