  • Data: 2015-01-07 21:42:13
    Temat: Re: Gdzie korzystny leasing auta?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " 666" napisał w wiadomości grup
    >Znajomy bardzo zachwalał zakup leasingowy Toyoty, no ale nie każdy
    >lubi tę markę.
    >Nie chodzi o wzięcie kredytu, bo firma ma finansowanie własne i
    >kredytu na autko by nie potrzebowała (no chyba, że bardzo tani na
    >poziomie powiedzmy hipotecznego 2%-3%), ale o unikanie zamrażania
    >kapitału w środkach trwałych (a praktycznie nietrwałych jak auto).

    Przeciez to to samo - czy wezmiesz w leasing, czy kupisz na kredyt -
    kapital masz niezamrozony.
    Leasing jest drogi, ale przynosi korzystne rozliczenie podatkowe.

    Tyle ze obecny leasing jest chyba oblozony VAT - dla vatowca to bez
    znaczenia, dla nievatowca bedzie jeszcze drozej.

    Swego czasu byly dosc dobre oferty kredytowe u samych producentow,
    typu polowa teraz, polowa za rok, ale chyba sie skonczyly.

    >Ciekawią mnie też koszty poboczne leasingu, jak obowiązkowe
    >ubezpieczenie AC, co może zjadać większość zysku z tej formy
    >posiadania auta.

    Jesli nic sie nie zmienilo, to w firmie AC praktycznie oobowiazkowe -
    naprawy za wlasne pieniadze nie sa kosztem.
    Zreszta przy nowym drogim aucie rozsadek nakazuje brac.

    J.