  • Data: 2015-01-12 19:17:06
    Temat: Re: Gdzie korzystny leasing auta?
    Od: S <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-12 o 18:45, cef pisze:

    > Ale co Ty chcesz podawać? Gdzie jeździsz?
    > Podajesz gdzie na stałe parkujesz, czyli w miejscu zamieszkania.

    A co, jeśli jeździsz dużo i 3/4 roku parkujesz poza miejscem
    zamieszkania (nietożsamym dodatkowo z miejscem zameldowania)?

    > Ze starociami to na pewno

    To nie ma znaczenia. Paradoksalnie szybciej możesz stracić starego golfa
    na części niż nowe BMW odpowiednio zabezpieczone. Natomiast AC płacisz
    od wartości auta, więc za ratę za BMW kupisz 3 golfy ;-)

    --
    Pozdrawiam