  • Data: 2004-06-15 13:03:58
    Temat: Re: Gdzie kredyt na działalność gospodarczą ?
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co? :-))
    > sugestia aby pozyczyć od znajomego... ok...

    Właśnie to. Banki nie chcą z Tobą gadać, dogadaj się z kimś, kto zechce. Z
    obopólną korzyścią.

    > mną
    > ROTFL ;-)))))))))))))))))))))))
    > jeśli potrzebujesz skrzynki z domeną, napisz... z przyjemnością podeślę Ci
    > mój kontakt na priv, jeśli to Ci ułatwi prowadzenie dialogu bez sarkazmu...

    Sarkazmu powiadasz? Czy oby na pewno ja zacząłem prowadzić dialog w ten sposób :
    -)

    > Nie znasz kryteriów jakimi się kierowałem sprawdzając temat, więc "Twoje
    > wrażenie" może być bardzo mylne... ale jest Twoje, więc niech tak pozostanie
    > ;-)))))

    Może. Zgoda. Podobnie jak Twoja ocena nieopłacalności takiego rozwiązania.

    > co i???
    > jeśli bank stwierdzi, że biznes plan jest ok, to ludzik nie będzie miał
    > obiekcji aby zabezpieczyć to swoim depozytem, uznając że jednak nie jest to
    > 3 kroki do bankructwa... i już koniec... co tu więcej tłumaczyć
    > Natomiast faktem jest, że w naszym kraju jest to trudny temat, a za granicą
    > są banki, które taki kredyt wypłacą na podstawie wniosku złożonego przez
    > telefon.... w stosunku 1:1

    I ten biznes plan też się dyktuje przez telefon? MSPANC :-)
    Ale dyskutował na ten temat nie będę z prostego powodu: zero doświadczeń.

    Jacek