eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGdzie można napisać skargę na akceptanta kart?Re: Gdzie można napisać skargę na akceptanta kart?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix
    .pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.g
    iganews.com!postnews.google.com!d19g2000yqb.googlegroups.com!not-for-mail
    From: BK <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Gdzie można napisać skargę na akceptanta kart?
    Date: Fri, 13 Mar 2009 06:47:23 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 22
    Message-ID: <4...@d...googlegroups.com>
    References: <gpdlro$qjl$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.182.52.10
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1236952044 21737 127.0.0.1 (13 Mar 2009 13:47:24 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 13 Mar 2009 13:47:24 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: d19g2000yqb.googlegroups.com; posting-host=195.182.52.10;
    posting-account=7DTsDAoAAAC1lvNiNV8hHAj-HnhX3qQC
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 6.0; Mozilla/4.0
    (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1) ; SLCC1; .NET CLR
    2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR
    3.0.30618),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:479288
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mar 13, 2:08 pm, "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>
    wrote:
    > W sklepie intermarsche na moim osiedlu, terminale (a właściwie pinpady do
    > nich) są dokumentnie rozwalone, co objawia się tym, że najczęściej kasjerka
    > biega z kartą po kasach przez co klient traci ją z oczu, po czym urządza
    > wycieczki aby wbić PIN, lub też kasjerka woła klienta na drugą stronę każąc
    > wbijać PIN na terminalu, bo PINPAD nie działa. Zapewne problemem są
    > ponadrywane kable od pinpadów, ale sytuacja taka trwa już z dobry rok i cały
    > czas się pogarsza, a kierownictwo sklepu nie zamierza nic z tym zrobić.
    > Terminale są z firmy Elavon, która nawet chyba sensownej strony nie posiada,
    > o podaniu e-maila nie wspominając? Do VISY pisać?
    >
    > I nie piszcie, że można sklep zmienić. :)

    Do "Jestem".

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1