eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGdzie można napisać skargę na akceptanta kart?Re: Gdzie można napisać skargę na akceptanta kart?
  • Data: 2009-03-14 13:40:03
    Temat: Re: Gdzie można napisać skargę na akceptanta kart?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> napisał w
    wiadomości news:gpdlro$qjl$1@news.task.gda.pl...
    > W sklepie intermarsche na moim osiedlu, terminale (a właściwie pinpady do
    > nich) są dokumentnie rozwalone, co objawia się tym, że najczęściej
    > kasjerka biega z kartą po kasach przez co klient traci ją z oczu, po
    > czym urządza wycieczki aby wbić PIN, lub też kasjerka woła klienta na
    > drugą stronę każąc wbijać PIN na terminalu, bo PINPAD nie działa.
    > Zapewne problemem są ponadrywane kable od pinpadów, ale sytuacja taka
    > trwa już z dobry rok i cały czas się pogarsza, a kierownictwo sklepu
    > nie zamierza nic z tym zrobić. Terminale są z firmy Elavon, która nawet
    > chyba sensownej strony nie posiada, o podaniu e-maila nie wspominając?
    > Do VISY pisać?
    > I nie piszcie, że można sklep zmienić. :)

    Umowę o kartę masz z bankiem i tam kieruj uwagi i wnioski. W moim wypadku
    (Bank BPH) działa nadspodziewanie dobrze. W praktyce bank ustala sobie kto
    obsługuje danego akceptanta i do niego wysyła skargę, która trafia
    ostatecznie w dół.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1