eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGdzie można napisać skargę na akceptanta kart?Re: Gdzie można napisać skargę na akceptanta kart?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Gdzie można napisać skargę na akceptanta kart?
    Date: Sat, 14 Mar 2009 14:40:03 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 19
    Message-ID: <gpgc6s$jg3$1@inews.gazeta.pl>
    References: <gpdlro$qjl$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: bgo199.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1237038108 19971 83.28.78.199 (14 Mar 2009 13:41:48 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 14 Mar 2009 13:41:48 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-User: robert.tomasik
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:479484
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> napisał w
    wiadomości news:gpdlro$qjl$1@news.task.gda.pl...
    > W sklepie intermarsche na moim osiedlu, terminale (a właściwie pinpady do
    > nich) są dokumentnie rozwalone, co objawia się tym, że najczęściej
    > kasjerka biega z kartą po kasach przez co klient traci ją z oczu, po
    > czym urządza wycieczki aby wbić PIN, lub też kasjerka woła klienta na
    > drugą stronę każąc wbijać PIN na terminalu, bo PINPAD nie działa.
    > Zapewne problemem są ponadrywane kable od pinpadów, ale sytuacja taka
    > trwa już z dobry rok i cały czas się pogarsza, a kierownictwo sklepu
    > nie zamierza nic z tym zrobić. Terminale są z firmy Elavon, która nawet
    > chyba sensownej strony nie posiada, o podaniu e-maila nie wspominając?
    > Do VISY pisać?
    > I nie piszcie, że można sklep zmienić. :)

    Umowę o kartę masz z bankiem i tam kieruj uwagi i wnioski. W moim wypadku
    (Bank BPH) działa nadspodziewanie dobrze. W praktyce bank ustala sobie kto
    obsługuje danego akceptanta i do niego wysyła skargę, która trafia
    ostatecznie w dół.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1