  • Data: 2017-01-20 21:12:56
    Temat: Re: Gdzie siedzi wirus który wykradł 30zł?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20-01-2017 o 19:46, Liwiusz pisze:

    > Już wiem #wszystko :)
    > Zastanawiam się tylko co to za dodatkowy pakiet internetu za 29zł, skoro
    > tam pakiet taki kosztuje 25zł (29zł kosztuje cały pakiet #bezlimitu, ale
    > wcześniej pisałeś, że ten pakiet nadal jest włączony, skończył się tylko
    > internet z tych 10gb w niego wchodzący).

    Czegoś musiałeś nie zrozumieć, albo ja się gdzieś walnąłem.

    Chodziło o dodatkowy pakiet GB. No i do wyboru (teraz zajrzałem) 3G za
    15zł i 10G za 25zł.
    Wybraliśmy 10G. Żona wpłaciła 30 (bo chyba na liście standardowych wpłat
    nie ma 25) więc kliknęła 30.
    W jakimś momencie mogłem napisać, że ten pakiet był za 30, ale nie
    sądzę, abym napisał, że za 29.
    P.G.