  • From: "Istvan" <chs@o2kropkapl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Gdzie szubko kredyt hipoteczny?
    Date: Thu, 25 May 2006 01:48:01 +0200

    > mBank, ale mam podstawy przypuszczać,
    > że dokumenty zaginęły w OpenFinance.
    > Problem w tym, że ani jedni ani drudzy nie poinformowali mnie o tym.

    Mnie mBank we Wro gubił dokumenty 3 razy w czasie załatwiania jednego
    kredytu. To było żenujące. Może więc źle obstawiasz. Za pierwszym razem
    zrzucali winę na Expandera, za drugim i trzecim nie mieli takiej
    możliwości, bo dokumenty dostarczałem bezpośrednio.

    Dobrą praktyką jest, żeby oddając dokumenty, nawet kserokopie, które sobie
    sami robią z oryginałów, żądać potwierdzenia przyjecia okumentu z imieniem
    i nazwiskiem osoby, która to przyjmuje w banku i z ilością stron danego
    dokumentu (czasem giną pojedyńcze strony, bo zszywacz jest zbyt
    zaawansowaną technologią). Problem w tym, że nie wiem, czy w banku w imię
    źle pojętej solidarności pracowników analityk nie uwali wniosku na prośbę
    zaprzyjaźnionego referenta (zwanego najczęściej doradcą klienta), który
    został pociągnięty do odpowiedzialności za zgubienie dokumentów.

    Pozdrowienia,
    Istvan