  • Data: 2008-12-29 07:20:46
    Temat: Re: Gdzie ulokowac pieniadze ?
    Od: "Tomasz Godziebiewski" <e...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    > Lokata 15-dniowa, nie gwarantowana - licytacje mogą zakończyć się różnie,

    Wyniki Aukcji Lokat Terminowych zakończonej w dniu 24.12.2008

    W aukcji 15-dniowych lokat terminowych kończącej się 24 grudnia 2008 r.
    uczestnicy złożyli w sumie 3158 ofert, z których 2981 ofert wygrało.

    Najwyżej oprocentowana oferta, która została przyjęta do puli wygrywającej
    została złożona 24-12-2008 o godzinie 11:58:51 z oprocentowaniem 10%!

    Wszystkie oferty weszły do puli wygrywającej !
    o 11:58:51 weszło 10% a aukcja była do 12-tej.
    różnica między złożonymi a wygranymi to oferty które w dniu ogłoszenia wyników
    nie mają pokrycia na koncie, sam tak robię zakładam bez kasy na koncie a jak
    wpłacę to email że wygrałem jak nie ma kasy to że nie wygrałem.

    W tym tygodniu Maksymalna kwota depozytów:
    50 000 000,00 PLN

    ale jest krótsza licytacja tylko do środy.
    Zobacz historie aukcji zobaczysz że od dłuższego czasu 10% wszystkie wygrywają.

    Pzdr