  • Data: 2009-10-21 10:54:08
    Temat: Re: Gdzie wziąść kredyt na samochód
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-10-19 21:59, KJ Siła Słów wrote:
    > Witam,
    >
    > 1. Wartość samochodu - około 40 tys PLN.
    > 2. Wpłata własna - około 20%.
    > 3. Kredyt na 2 lata, zależy mi na możliwości wcześniejszych spłat.
    > 4. Samochód nietypowy, wpisany do rejestru zabytków (o ile to coś
    > zmienia), zakup jest raczej inwestycją w antyki :-) niz pojazdem na
    > codzień.
    > 5. Miasto Warszawa.
    > 6. Własna działalność gospodarcza, ale etat gdzieś w rodzinie też sie
    > znajdzie.
    >
    > Bardzo proszę o wskazania i anty-wskazania.
    >
    > KJ
> [...]

    Tym razem do wszystkich innych, co wcześniej "odpowiadali" (oprócz
    Piony):

    Ludzie, człowiek normalnie pyta, bo chce się dowiedzieć, a Wy go
    chcecie "umniejszyć" ?!?

    Co do niego macie, że wolicie pisać bzdury nie na temat, zamiast
    milczeć albo odpowiedzieć jednym zdaniem i konkretnie ?
    Zazdrość Was bierze, że Wam się okazja kupna takiej bryki nie trafiła ?

    Jestem zdegustowany, niestety stylem jedne z ripost KJ Siła Słów
    również :-(

    witrak()