eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGetBank łyknął Allianza i...Re: GetBank łyknął Allianza i...
  • Data: 2011-06-30 18:35:55
    Temat: Re: GetBank łyknął Allianza i...
    Od: osa <o...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-06-26 21:50, Paweł Hadam pisze:
    > Niestety, na miejscu dowiaduję się, że do obsługi Allianz upoważniony
    > jest JEDEN pracownik

    "Klienci Allianz Banku już teraz są delegowani przez pracowników do
    wyznaczonych placówek Getin Banku (...) Jak się dowiedzieliśmy, w
    placówkach Getin Banku jest tylko jedna osoba do obsługi klientów Get
    Banku."

    "W momencie ogłoszenia decyzji o sprzedaży Allianz Bank posiadał 58
    placówek bankowych, zatrudniał 650 osób i obsługiwał 73 tys klientów"

    za:
    http://prnews.pl/wojciech-boczon/allianz-bank-pomoze
    -uporzadkowac-biznesy-leszka-czarneckiego-62360.html

    Taki będzie standard, jeden wyznaczony pracownik na jeden oddział
    Getinu, który przejął obsługę klientów Allianza :( Wcześniej na jednego
    pracownika przypadało więc ~110 klientów, a teraz ~1250. Zmiana o rząd
    wielkości, więc całkiem spora zmiana... ale nie mam pojęcia czy 110 to
    mało, a 1250 to dużo ;) Wiecie jak wygląda ten stosunek w innych
    bankach? I jaka liczba klientów jest optymalna (nie ma kolejek, ale
    pracownicy się nie nudzą)?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1