eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGetBank łyknął Allianza i...Re: GetBank łyknął Allianza i...
  • Data: 2011-07-01 15:01:03
    Temat: Re: GetBank łyknął Allianza i...
    Od: Paweł Hadam <h...@s...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-06-30 20:35, osa pisze:
    > W dniu 2011-06-26 21:50, Paweł Hadam pisze:
    >> Niestety, na miejscu dowiaduję się, że do obsługi Allianz upoważniony
    >> jest JEDEN pracownik

    > Taki będzie standard, jeden wyznaczony pracownik na jeden oddział
    > Getinu, który przejął obsługę klientów Allianza :( Wcześniej na jednego
    > pracownika przypadało więc ~110 klientów, a teraz ~1250. Zmiana o rząd
    > wielkości, więc całkiem spora zmiana... ale nie mam pojęcia czy 110 to
    > mało, a 1250 to dużo ;) Wiecie jak wygląda ten stosunek w innych
    > bankach? I jaka liczba klientów jest optymalna (nie ma kolejek, ale
    > pracownicy się nie nudzą)?


    Hehehe, ale za to to nie Getin przejmuje Allianz, ale Allianz po zmianie
    nazwy na Getbank przejmie Getin i zmieni nazwę na Getin :)

    http://forsal.pl/artykuly/527287,getin_noble_bank_ma
    _polaczyc_sie_z_get_bankiem_w_kwietniu_2012_r.html

    Zamieszanie będzie potężne :) Miejmy nadzieję, że nie skupi się na
    klientach...

    Pozdrawiam,
    Paweł

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1