  • Data: 2006-10-11 14:01:34
    Temat: Re: Getin Bank
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> napisał w wiadomości
    news:egfhj5

    > System zwykle kontroluje KARTĘ, a nie OSOBĘ :-)

    Dla przykladu jezeli dostaniesz z banku KK , pozyczasz je znajomym niech
    korzystaja ??
    Przeciez bank kontroluje karte a nie osobe ktora z niej korzysta .

    > Pewnie... taniej wynająć firmę 100 km od siedziby i firma ta w 2h
    przyjedzie
    > i naprawi :-)

    W niektorych przypadkach jest to bardziej oplacalne w zaleznosc od tego na
    jakim terenie stacjonuja "technicy" co w tym dziwnego ??

    > Mniej więcej TERMOMETR!

    Niestety internista dla ciebie to juz efekt spozniony :))

    > Wiesz... tego nie wiedziałem, ale skoro Ty wiedziałeś, to znaczy, że
    > UŻYWAŁEŚ :-)))))))

    Jezeli ci napisze ze mleko krowie jest od krowy , to mi napiszesz ze napewno
    duzo pije ? :))

    Brak mi slow , ale jest zabawnie :))

    jaca