  • Data: 2014-11-11 03:07:20
    Temat: Re: Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
    Od: janek z pola <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    www2 wrote:

    > Widac Panowie stwierdzili, ze drugiej okazji (tak dlugiego wolnego
    > weekendu) szybko dla nich nie bedzie, a ze nie chca Bozego Narodzenia to
    > sie wzieli i rozgrzebali ;-) Wcale sie im nie dziwie, ale chyba
    > zapomnieli, ze to bank, a nie zwykly komercyjny system dla ludzi z
    > wewnatrz....

    Dobrą reczą jest, że planowo miały być 2 przerwy - tydzień po tygodniu.

    Została zapowiedziana niedostępność 8-9 oraz 15-16 listopada. Można się
    tylko domyślać jakie siły będą się ścierały w Getin Bank, żeby po tym
    trwającym obecnie 24-godzinnym opóźnieniu podtrzymywać decycję o pracach w
    kolejny weekend. Tym bardziej, że de facto przerwa w bankowości jest już
    minimum do 12 listopada, do godziny 07:00. Przecież 11 listopada nie chodzą
    klasyczne przelewy ELIXIR, czyli pewnie to co stanowi w takim banku z 60%
    ruchu przelewów (reszta to jakieś ExpressElixiry, walutowe, wewnętrzne).

    Czyli powtórka z rozrywki - ostatnio 14 do 18 sierpnia 2014 był weekend
    prac, gdzie sporo klientów miało wprowadzone ujemne salda dostępnych środków
    na systemie obsługującym płatności kartowe. To było około 84 godzin bez
    dostępu do środków. Ten problem dotknął między innymi mnie.

    Teraz trochę lepiej się udało, bo saldo na systemie kartowym się zgadza, ale
    prace (zakładając że system wstanie 11 listopada o 07:00) będą trwały
    również 84 godziny, lecz w zasadzie trzeba liczyć do 12 listopada do 07:00 -
    to wychodzi 108 godzin niedostępności bankowości elektronicznej.

    Sam aktualnie trwający weekend obniża im dostępność miesięczną na jakieś 85%
    (jak system ruszy 12 listopada) lub 88% (jeżeli uznamy że start 11 listopada
    jest akceptowalny). W sumie działania planowane, ale niesmak jest.

    > No coz - obawiam sie, ze 12.11 o godz. 7 zobaczymy kolejna zaslepke, albo
    > info, ze migracja sie nie powiodla i o kolejnej (pewnie w Boze Narodzenie
    > czy Sylwetra) poinformuja z wyprzedzeniem ;) Ale wtedy bedzie wdrazac to
    > juz w duzej czesci inna kadra kierownicza w dziale IT Getina... ;)

    Czekam z niecierpliwością na info z 12 listopada z 09:00, że prace będą
    trwały do 12 listopada do 13:00.

    --
    Wysłane z pola.