eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGetin Bank - bardzo dluga konserwacjaRe: Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 12 Nov 2014 07:59:37 +0100
    From: lolekanabolek <l...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
    References: <m3rjbe$e96$1@speranza.aioe.org> <m3t85u$9r0$1@usenet.news.interia.pl>
    <m3to4o$b87$1@usenet.news.interia.pl>
    In-Reply-To: <m3to4o$b87$1@usenet.news.interia.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 28
    Message-ID: <5463055a$0$11151$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: xdsl.219.c71.petrotel.pl
    X-Trace: 1415775578 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 11151 78.154.71.219:20919
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:607010
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-11-11 20:29, m7marek pisze:
    >
    > Użytkownik "m7marek" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > news:m3t85u$9r0$1@usenet.news.interia.pl...
    >> No i ja też stałem się ofiarą ich konsolidacji i zmiany interfejsu.
    >> Na koncie 500zł, chciałem wykonać przelew z konta na 400zł, system się
    >> wywalił, nie zdążyłem potwierdzić kodem SMS, nawet go nie dostałem.
    >> Loguję się ponownie, tym razem udało się wykonac przelew na 400zł.
    >> Po dwóch godzinach robię jeszcze przelew na 1zł i
    >> przechodzi, ale dostępne środki nagle -301zł, jakaś blokada 400zł,
    >> choć w oczekujących potwierdznia nie ma.
    >> I choć mam jeszcze 99zł nie mogę wykonać już przelewu, bo brak środków.
    >> W między czasie przychodzi zaległy SMS z kodem, już nie potrzebnym.
    >> Totalna porażka.
    >
    > naprawiło się dopiero teraz, blokada zniknęła, po paru godzinach

    a u mnie blokada jeszcze wisi, konto na minusie ciągle jest, przelew
    robiłem wczoraj przez apkę na telefonie.

    Za to totalnie zrobili syf w zdefiniowanych odbiorcach. Wykasowali
    skrócony opis odbiorcy. Mam zdefiniowane tutaj swoje rachunki w innych
    bankach i teraz nie wiem, który jest który. Wszędzie widzę tylko "imię i
    nazwisko". Szukaj teraz odpowiedniego rachunku

    --
    Pozdrawiam
    Marcin "lolekanabolek"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1