-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!newsfeed.pionier.net
.pl!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!eternal-september.org!feeder.eternal-septembe
r.org!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
From: janek z pola <a...@e...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
Date: Thu, 13 Nov 2014 22:45:45 +0100
Organization: Aioe.org NNTP Server
Lines: 44
Message-ID: <m438q8$j83$1@speranza.aioe.org>
References: <m3rjbe$e96$1@speranza.aioe.org>
<6...@g...com>
<m3slg9$ep9$1@speranza.aioe.org>
<2...@g...com>
<m3smfh$hj3$1@speranza.aioe.org>
NNTP-Posting-Host: sttc0ANVR1zxJ+8/MHNCtg.user.speranza.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: 8Bit
X-Complaints-To: a...@a...org
User-Agent: KNode/4.8.5
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:607046
[ ukryj nagłówki ]janek z pola wrote:
> www2 wrote:
>
>> Juz ruszylo. nice. ladny...
>
> Ja się niestety nie przekonam czy ładny, ponieważ okazało się że należy
> podpisać zupełnie nową umowę na bankowość elektroniczną. Jakby idioci z
> Getin Bank wspomnieli o tym wcześniej, to bym to wczoraj załatwił w
> oddziale.
>
Byłem dzisiaj w oddziale. Ogólnie burdel to chyba za małe słowo na opis tego
jak Getin Noble Bank SA podchodzi do nowej bankowosci elektronicznej dla
posiadaczy rachunkow w Getin Bank (tj. rachunkow otwieranych w prawdziwych
oddzialach).
Ogólnie w systemach oddziałowych nie widać w ogóle informacji o tym, że dany
klient ma do podpisania nową umowę Bankowości Elektronicznej. Tzn. pracownik
w oddziale nie może stwierdzić czy klient ma taką umowę podpisaną czy nie
ma. Mało tego - pracownicy w oddziałach nic nie wiedzą o nowych umowach na
dostęp do Bankowości Elektronicznej.
Konsekwencją tej niewiedzy jest brak możliwości podpisania umowy na
bankowość elektroniczną w oddziale. Nie wiem jak oni to sobie wyobrażają
jakbym był nowym klientem. Czyżby wzięli wtedy ode mnie numer telefonu oraz
e-mail w oddziale i dali login i pierwsze hasło do BE i umowę do BE też bym
podpisywał elektronicznie samodzielnie przez internet? Coś mi się wydaje że
jednak nie. Ale oddział się upiera że właśnie tak by było.
Wychodzi zatem na to, że skoro nie można tej umowy podpisać w oddziale, a ja
nie chcę podpisywać umowy elektronicznie (bo w kontaktach z Getin Noble Bank
SA nie chcę mieć żadnych dokumentów podpisywanych elektronicznie) to chyba
będę się musiał pożegnać z tym bankiem.
Na razie zgłosiłem reklamację na niemożność podpisania umowy w odziale.
Czy ktoś może zna kogoś kto otwierał konto w Getin Bank po 11 listopada 2014
i jak takiemu klientowi został otwarty dostęp do bankowości elektronicznej?
--
Wysłane z pola.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Promocje w żubrze - i reklamacje.
- Kantor spolecznosciowy w banku
- Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
Najnowsze wątki
- 2024-06-26 Promocje w żubrze - i reklamacje.
- 2024-06-26 Kantor spolecznosciowy w banku
- 2024-06-24 Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego