  • Data: 2007-05-17 18:59:05
    Temat: Re: Getin Bank - konto internetowe
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arek <a...@p...onet.pl.usun_cde> napisał(a):
    > To znaczy na razie masz prawdopodobnie zwykły ROR z dostępem do internetu
    > czyli wg TOiP 1zł za przelew. Jeżeli te -4.20 było przez jakiś czas to
    > pewnie naliczą też kilka groszy karnych odsetek.

    Tak, to jest b. prawdopodobne bo, jak pisze autor wątku: ma na koncie debet
    -4,20zł, co przy opłacie za konto zwykłe ROR (nie internetowe) w wysokości
    4,50zł i dokonanym kontrolnym przelewie 0,30zł, dokładnie pasuje.

    Cała ta historia świadczy o dziwnej strategii informacyjnej GETINbanku, która
    wprowadza klienta w taką pułapkę. Reklamując na swej stronie i na uletkach
    rzekomo bezpłatną ofertę "konta internetowego", na co dają się nabrać
    nieświadomi kandydaci.

    Mam nadzieję, że takie działanie banku nie jest świadome, lecz mało profesjonalne.