eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGetin Bank wysyła karty bez zgody klientówRe: Getin Bank wysyła karty bez zgody klientów
  • Data: 2009-09-10 15:29:32
    Temat: Re: Getin Bank wysyła karty bez zgody klientów
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Valdi.Pavlack napisał(a) w wiadomości: ...
    >"Mariusz Tasarz"
    >news:df43d89b-e091-46aa-b2c3-ca89e1bba783@t13g2000y
    qn.googlegroups.com
    >
    >> > Ktoś z Was otrzymał od nich kartę bez wnioskowania o nią?
    >
    >> tak, przyszła do domu, ale sam plastik, żeby ją zacząć używać trzeba
    >> było iść do oddziału podpisać umowę
    >
    >Kiedy ją dostałeś? Karta widoczna w systemie? Rezygnowałeś (wycieczka do
    >oddziału) czy olałeś sprawę?


    Ja dostałem kiedyś (może na innych zasadach?). Nic *) nie zrobiłem bo i
    po co. Niechby spróbowali pobrać jakąś opłatę. W artykule jest wzmianka
    o regulaminie banku, że przyznanie oznacza umowę a nieaktywowanie nie
    zwalnia z opłat. Tylko czy w regulaminie napisano, że przysłanie jakiegoś
    zielonkawego plastiku oznacza przyznanie kredytówki?
    *) po pół roku byłem akurat w oddziale i przy okazji oddałem - zima
    minęła, skrobaczka do szyb zbędna

    Zresztą GB nie trzyma się własnych regulaminów. Gdyby się trzymał to
    musiałby wiele ROR-ów czy rach. internetowych pozamykać z powodu braku
    regularnych wpływów a tego nie robi (o czym pracownicy banku otwarcie
    mówili).

    Arek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1