  • Data: 2011-05-03 10:21:46
    Temat: Re: Getin - Lokata maja na 5,7% na 2 miesiące
    Od: "Leon" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kiedyś zamówiłem rozmowę z konsultantem,

    > no to to odezwała się konsultantka.

    > Wynik rozmowy był taki że oni moga przeczytać mi

    > przez telefon to co jest napisane na stronie internetowej

    > ale w sprawie załozenia  lokat i tak nalezy się

    > udać do oddziału.

    > Niedawno likwidowłaem u nich konto bo

    > chcieli odemnie jakies opłaty.

    > Interesuje mnie czy mozna złożyć lokatę bez posiadania

    > u nich konta ?

    Bez posiadania konta ,potrzebne będą 2 lub 3 wizyty.
    Jeśli nie chcemy biegać z gotówką , musimy założyć konto techniczne, na które
    dokonamy przelewu.Druga wizyta założenie lokat(y),przy okazji zakładania
    możemy podjąc decyzję co ma się stać po zakończeniu okresu trwania lokaty.
    Trzecia wizyta w zależności od wyboru w momencie zakładania lokaty będzie
    potrzebna lub nie.
    W mojej ocenie, obecnie biorąc po uwagę okres lokaty, limity kwotowe oraz
    punkty procentowe jak również dość dużą ilość oddziałów Getnia jest to
    atrakcyjny produkt.