  • Data: 2009-08-10 22:10:58
    Temat: Re: Getin, brak jednodniowej
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h5prfa$2pji$1@news2.ipartners.pl...

    > "MarekZ" <b...@a...pl> wrote in message

    > A co z lokatami 1-dniowymi istniejacymi w GB24? Mam kilka takich, to sie
    > jutro wyjasni, czy zerwa je sami czy pozostana dalej w systemie.
    > Od jutra chyba w Meritum lokata na 6-mies z oproc 6.4% z dzienna
    > kapitalizacja. Powoli chyba wszyscy beda przechodzic na takie twory, takze
    > Getin chyba sobie sam strzela samoboja.

    a już się bałem co będzie z kaską rodziców w getinie
    a tu taka niespodzianka, może jednak eurobank też się utrzyma

    jeżeli getin tak fiksuje to nie ma co czekać, choćby procentu na razie nie
    zmieniali, bo mogą zmniejszyć jak się skończy możliwość zakładania w meritum

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat