  • Data: 2009-07-01 18:46:34
    Temat: Re: Getin i I-sesja elixir?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Bartek" <b...@l...pl> wrote in message
    news:h2ga1p$b1l$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Uzytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    >

    > A ja z innej beczki: dopisalo Wam kapitalizacje odsetek na RORze i TOPie ?
    > Od rana zagladam i nic. U kolegi na koncie to samo.

    Srodki dostepne zwiekszyly sie o odsetki, ale historii brak. Przelewy z
    I-sesji elixir zobaczylem po 19:00. Przelew miedzy kontami wisi i nie
    wykonuje sie. Na stronie informacja, ze moga wystepowac przerwy w dostepie
    ze wzgledu na prace serwisowe. Prace serwisowe to sie robi w soboty i
    niedziele, a mi to wyglada na 'padaczke'. Przerwa to przerwa, ale totalny
    zanik ksiegowania i wykonywania operacji przez caly dzien to nie jest
    przerwa w dostepie do uslug, tylko brak tych uslug.