  • Data: 2009-03-02 22:19:34
    Temat: Re: Getin i nowa lokata na 8%?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Virck" <V...@v...net> wrote in message
    news:00761aea$0$17335$c3e8da3@news.astraweb.com...

    > A ja Ci mowie, ze za pol roku lokata 5% na rok to bedzie super okazja.....

    Tak by moglo byc jakby kryzys dobiegal juz konca, ale on sie dopiero zaczyna
    w sferze realnej. Dla mnie zadladanie lokat np. 12-mies na 6%-co daje netto
    4.86% jest odlegle od oferty np Eurobanku 7-dni na 7%(netto). Oczywiscie
    powiesz, ze to sie zaraz skonczy, ale w sytuacji w jakiej jestesmy nie
    obstawialbym znacznej obnizki. Przekonamy sie za 3-mies. kto mial racje.